niedziela, 5 kwietnia 2009

Wystąpienie kacyka Guaicaipuro Cuatemoc’a przed zgromadzeniem Głów Państw Komisji Europejskiej (08/02/2002)

Wystąpienie kacyka Guaicaipuro Cuatemoc’a przed zgromadzeniem Głów Państw Komisji Europejskiej (08/02/2002)

Językiem prostym, przekazywanym poprzez tłumaczenie symultaniczne do ponad stu Szefów Państw i dygnitarzy Unii Europejskiej, kacykowi Guaicaipuro Cuatemoc’owi udało się zaniepokoić swoich słuchaczy, gdy wypowiedział poniższe słowa:

‘, Tak, więc ja, Guaicaipuro Cuatemoc przyjechałem spotkać tych, którzy uczestniczą w spotkaniu.

Tak więc ja, potomek tych, którzy zaludnili Amerykę przed czterdziestoma tysiącami lat, przyjechałem spotkać tych, którzy odnaleźli ją zaledwie pięćset lat temu.

Tak więc, spotkaliśmy się wszyscy. Wiemy, kim jesteśmy i to wystarczy.

Do niczego więcej niedojdziemy.

Jednak, jeśli zażądamy Listu Intencyjnego, który ukaże państwa dłużnicze Starego Kontynentu i który zobliguje je do wypełnienia zobowiązania poprzez szybką prywatyzację lub zwrócenie Europy, który pozwoli im ofiarować nam ją całą, jako pierwszą spłatę historycznego długu.

Europejski brat celnik prosi mnie o zapisany papier z wizą, żebym mógł odkryć tych, którzy mnie odkryli.

Europejski brat lichwiarz prosi mnie o spłatę długu zaciągniętego przez Judasza, któremu nigdy nie pozwoliłem mnie sprzedać.

Europejski brat prawnik tłumaczy mi, że każdy dług spłaca się z odsetkami, nawet, jeśli sprzedaje się istoty ludzkie i całe państwa bez ich zgody.

Ja powoli ich odkrywam. Także ja mogę zażądać zapłaty i mogę również zażądać odsetek. W Głównym Archiwum Indii znajduję się, papier na papierze, faktura na fakturze i podpis na podpisie o tym, że tylko w latach 1503 - 1660 przybyło do San Lucas de Barrameda 185,000 kilogramów złota i 16,000,000 kilogramów srebra pochodzącego z Ameryki.

Rabunek? Nie chcę w to wierzyć! Bo trzeba by było myśleć, że bracia chrześcijanie złamali ich Siódme Przykazanie.

Przywłaszczenie? Obroń mnie Oh Tanatzin, od posądzania Europejczyków, którzy tak jak Kain zabijają i wypierają się krwi swojego brata!

Ludobójstwo? Byłoby to zawierzeniem oszczercom, takim jak Bartolome de las Casas, którzy określają spotkanie jako zniszczenie Indii lub ekstremistom, tacy jak Arturo Uslar Pietra, którzy twierdzą, że nadejście kapitalizmu i obecnej cywilizacji europejskiej wiąże się z wytopem metali szlachetnych.

Nie! Te 180 tysięcy kilogramów złota i 16 milionów kilogramów srebra muszą być określane jako jedna z wielu innych przyjaznych pożyczek Ameryki, przeznaczonych do rozwoju Europy. W przeciwnym wypadku trzeba by było przypuszczać istnienie zbrodni wojennych, co dawałoby prawo nie tylko do zażądania natychmiastowego zwrotu, ale również do zadośćuczynienia za krzywdy i szkody

Ja, Guaicapuro Cuatemoc, wolę myśleć o najmniej ofensywnej z tych hipotez.

Tak bajeczny eksport kapitałów był ni mniej ni więcej a zaczątkiem planu Marshalla, aby zagwarantować odbudowę barbarzyńskiej Europy, zrujnowanej przez rozpaczliwe wojny przeciw Muzułmanom, twórcom algebry, poligamii, codziennej kąpieli i innym znaczącym osiągnięciom cywilizacyjnym.

Dlatego, u progu Piątego Stulecia Pożyczki możemy zadać sobie pytanie:

Czy bracia Europejczycy spożytkowali racjonalnie, odpowiedzialnie lub, chociaż produktywnie fundusze tak szczodrze przyznane przez Międzynarodowy Fundusz ”Indiańsko-amerykański”?

Mamy odwagę powiedzieć: nie

Jeśli chodzi o finanse byli niezdolni, na przełomie 500 lat zarówno do anulowania kapitału i jego odsetek jak i do uniezależnienia się od płynnych dochodów, pierwotnych materii i taniej energii, które eksportuje im i w które zaopatruje ich cały Trzeci Świat.

Mówiąc to, chcemy wyjaśnić, że nie posuniemy się do ściągnięcia nikczemnych i krwawych opłat w wysokości 20 lub 30% odsetek, którzy nasi bracia Europejczycy ściągają z państw Trzeciego Świata.

Na tej podstawie, opierając się na europejskim wzorze odsetek złożonych, zawiadamiamy odkrywców, że są nam winni, jako pierwszą spłatę długu, objętość 185 tysięcy kilogramów złota i 16 milionów srebra, obie cyfry wzniesione do potęgi 300.

Bardzo ciężkie są te masy złota i srebra. Ile ważyłyby, gdybyśmy je przeliczyli na krew?

To znaczy liczby, dla której określenia wartości całkowitej byłoby potrzebnych więcej niż 300 cyfr i która przewyższa całkowicie wagę planety Ziemi.

Podczas swojego wystąpienia przed zgromadzeniem Głów Państw Komisji Europejskiej kacyk Guaicaipuro Cuatemoc nie wiedział, że przedstawiał przepis Prawa Międzynarodowego, który definiuje Realny Dług Zewnętrzny. Teraz wystarczy tylko, aby jeden z rządów latynoamerykańskich miał wystarczająco dużo odwagi, aby domagać się swoich praw przed Trybunałem Międzynarodowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz